Klantenservice | levertijd en verzending

  Hieronder vindt u antwoorden op veelgestelde vragen (f.a.q.) over de algemene informatie betreffende:

 

Welke verzendmethoden zijn er?

NurseOClock NL verzendt met PostNL en GLS. Meer informatie over de levertijd en verzendmethoden kunt u nalezen op de levertijd en verzendmethoden pagina.

 

Wat is de levertijd ven een product

Indien de voorraadstatus "op vooraad" is, is het product direct leverbaar. Indien het product niet (in de juiste hoeveelheid) op voorraad is, is de levertijd afhankelijk van de voorraadstatus bij onze leverancier(s). Meer informatie over de levertijd van een product kunt u nalezen op de levertijd en verzendmethoden pagina.

 

Hoeveel bedraagt de verzendkosten?

Wij verzenden alle bestellingen gratis met PostNL Basic service, de bezorging duurt dan een aantal werkdagen. Tegen een kleine toeslag kunt u kiezen om het sneller te ontvangen. Alles over prijzen en verzendkosten kunt u nalezen op de levertijd en verzendmethoden pagina

 

Ik heb mijn bestelling (nog) niet ontvangen, en nu?!

U ontvangt in een aparte email het zendingsnummer van uw zending. Hiermee kunt u de zending traceren. Mocht u zien dat er een probleem met het afleveren van uw bestelling is, neem direct contact met ons op via het contact formulier. We gaan dan direct op onderzoek uit en u ontvangt zo spoedig mogelijk een e-mail (op werkdagen binnen 48 uur) met een reactie. We zullen ons best doen om het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen.

 

Ik heb een verkeerd en/of beschadigd product ontvangen!?

Allereerst is dat heel vervelend! Neem direct contact met ons op via het RMA formulier en u ontvangt zo spoedig mogelijk een e-mail (op werkdagen binnen 48 uur) met uitleg hoe het probleem op te lossen is.