Veelgstelde vragen (f.a.q.) | Bestellen en orderstatus

Hieronder vindt u antwoorden op veelgestelde vragen (f.a.q.) over bestellen en de orderstatus bij NurseOClock NL betreffende:

 

Bestellen bij NurseOClock NL

Alles over bestellen bij NurseOClock NL kunt u nalezen op de bestellen en orderstatus pagina.

 

Is mijn bestelling gelukt?

U kunt op meerdere manieren controleren of uw bestelling is gelukt:

- indien uw bestelling gelukt is, ontvangt u altijd (binnen 20 minuten) een betaalbevestiging per e-mail. Controleer ook altijd uw SPAM-inbox.

- indien u beschikt over een klant-account bij NurseOClock NL, dan kunt u in uw klant-account heel eenvoudig de status van uw bestelling controleren.

 

Ik heb geen e-mail van mijn bestelling ontvangen!?

Als je een bestelling plaatst bij NurseOClock NL ontvangt u bij verschillende fasen van uw bestelling een bevestiging per e-mail:

Bestelling: u ontvangt een bevestiging van de bestelling. Als u gekozen heeft voor betaling per bank staan hier ook de betaalgegevens vermeld.

Betaling: zodra je betaling is ontvangen bij ons, ontvangt u een betalingsbevestiging inclusief factuur (PDF).

Verzending: zodra uw bestelling gereed is voor verzending, ontvang u een verzendbevestiging.

Als u geen bevestiging heeft ontvangen, dan heeft u misschien een verkeerd e-mailadres ingevuld of wordt de bevestigingsmail geblokkeerd door een spamfilter. Controleer daarom ook altijd de SPAM/ongewenste mail postvak.

 

Wat is de status van mijn bestelling?

U ontvangt u bij verschillende fasen van uw bestelling een bevestiging per e-mail. Controleer ook altijd uw SPAM-inbox indien u geen e-mail heeft ontvangen. Indien u beschikt over een klant-account bij NurseOClock NL, dan kunt u in uw klant-account heel eenvoudig de status van uw bestelling controleren. Meer informatie over de verschillende orderstatussen kunt u nalezen op de bestellen en orderstatus pagina.